100€ Bonus Εγγραφής

Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009

Δυστυχως οι καλες μερες...----->

B-E-T-D-A-Q


Για τους BOOK συνεχιζονται και οπως παντα εις βαρος των
παικτων βεβαια.Ετσι ειναι, η μορφη αυτου του παιχνιδιου ειναι σαν νομισμα ειτε χανεις ειτε κερδιζεις.75X16
Τελευταια μερα του μηνα η αυριανη και με πολλους αγωνες,γνωμη μου ειναι οτι θα πρεπει να αποφυγουμε δυνατα πονταρισματα, σε ομαδες οπου μεσοβδομαδα εχουν ευρωπαικες υποχρεωσεις.
Γιαυτο και ηδη το ενδιαφερον μου το εχω εστιασει σε μικρες κατηγοριες διαφορων πρωταθληματων,οπου παρακολουθω
κινησεις.Οσο για τα σημερινα,μια εικονα χιλιες λεξεις.απεφυγα την Πορτο λογο υπωχρεωσεων στην ερχομενη εβδομαδα,και καθως δεν ειχα δυναμη να την κοντραρω,τελικα διεφυγα στα μικρα της Ιρλανδιας,και το πληρωσα αναλογα.Καθως δεν κρυβω και ενα λαθος μου.Ετσι ειναι....παντα θα υπαρχουν και λαθη.Εβλεπα πολλες κινησεις στο Χ της Μπρεντα παρα πολυ παιζοταν το σημειο και χοντρα.Και ομως για να μην το φορτωσω επελεξα να κολησω το μικρο μαζι της για ανεβασμα αποδοσης και το πληρωσα.
Οπως και να εχει χασαμε, αν και ελαχιστα χασαμε!και δεν κρυβω οτι αυτη η χασουρα προερχεται καθαρα απο δικο μου λαθος στα πονταρισματα.Αλλο να χανεις απο σημεια,και αλλο απο δικα σου παικτικα λαθη.Anyway, προχωραμε στην αυριανη τελευταια μερα του μηνα, με την ελπιδα να κλεισουμε τον πρωτο μηνα του ταμειου οσο πιο θετικα μπορουμε.



Τα λεμε αυριο μεσημερακι με τα πρωτα νεα απο τις εξελιξεις των δεικτων και κινησεων.
 
https://www.moneybookers.com/app/?rid=8852567