100€ Bonus Εγγραφής

Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

Γεια σας και καλο στοιχηματικο τριημερο.....

Ζητω συγνωμη για την απουσια μου,αλλα δυστυχως ενα δυνατο κρυωμα με καθηλωσε στο κρεβατι.Δεν μπορουσα να ασχοληθω στοιχηματικα οπως επιβαλεται,και ετσι προτιμησα να μεινω εκτος για λιγες ημερες.Ο Νοεμβρης δεν πηγε καλα για το ταμειο μας,αν και πιστευω βαση των παιχνιδιων οπου ειχα σημαδεψει αν εκανα παιχνιδι το Σ/Κ θα εκλεινε καλυτερα.Τελος παντων κοιταζω τον τρεχοντα μηνα με αισιοδοξια και ελπιζω να τον κλεισουμε ολοι με κερδη.Τωρα.....για το τριημερο, εχω σημαδεψει πολλα παιχνιδια και σας τα παρουσιαζω μαζικα, για να μπορεσετε να τα ψαξετε και εσεις, καθως τα κατατασω σε σημεια με υψηλες πιθανοτητες επαληθευσης.
100€ Bonus Εγγραφής

Εχουμε λοιπον.
PAOK=1+UNDER--AEK=X+G/G--BILBAO=G/G--LA CORUNIA=G/G--MAGIORKA=OVER--MARSEILLE=UNDER--BREST=X--VAALVAIK=G/G--HEREENVEN=G/G--AGIAX=G/G--STANDAR LIEGE=G/G+OVER--GENTSLERBIRLIGI=G/G--PORTO=2--NAVAL=UNDER--NORTZELAND=G/G--ODENSE=UNDER--AARXUS=G/G--ARGENTINOS JUNIORS=UNDER--VELEZ=UNDER--FLAMENGO=OVER--KORINTHIANS=OVER--OMONIA=G/G--GIANNINA=1(X)--ARIS=2(X)--XANTHI=UNDER--KPR=OVER--TRANMIR=G/G--ROTSDEIL=G/G--SELTIC=G/G--SCHALKE=UNDER--BREMEN=2--KEIRERSLAUTERN=G/G--AHLEN=G/G--RINT=UNDER--NAPOLI=UNDER.


Αυτα ειναι τα παιχνιδια οπου εχω ξεχωρησει για το τριημερο,και θα ειναι το στηριγμα μου.Τωρα οι επομενες αναρτησεις μεσα στο τριημερο θα αφορουν αποκλειστικα της τελευταιες κινησεις των σημειων.Και οι προτασεις μου θα εχουν ως βασικο κορμο μερικα απο τα σημεια οπου σας παρουσιαζω με προσθηκη σημειων της τελευταιας στιγμης βαση των κινησεων.Να γνωρηζετε οτι ολο μου το παιχνιδι θα γινει στις εταιριες οπου κατα την γνωμη μου ανηκουν στις πιο ΤΟΠ στον χωρο.Και αυτες ειναι η Centrebet ! , η B-E-T-D-A-Q
!
και η Unibet !.Καθως και οπως βλεπετε δειχνω καποια ιδιαιτερη προτιμηση στα ΓΚΟΛ/ΓΚΟΛ,και αυτο διοτι ειναι ενα ειδος πονταρισματος που μεχρι στιγμης με πληρωνει περισσοτερο απο τους αλλους τυπους πονταρισματων.Η εταιρια οπου μου παρεχει αυτον τον τυπο στοιχηματισμου σε ολους τους αγωνες ειναι μονο μια...και αυτη ειναι ηGlobetSport!
Σας παρουσιασα τις εταιριες οπου θεωρω ως καλυτερες στον χωρο,και οπου θα στησω το παιχνιδι μου το τριημερο.Μπορειτε να πατησετε στους συνδεσμους,η σε καποιο Μπαννερ και
να εκμεταλευτητε,εκτος το ηψηλο μπονους που ολες τους παρεχουν σε νεους πελατες,και τις υψηλοτερες αποδοσεις σε ολα τα σημεια.





Αυτα ως μια προγευση.Μεινετε συντονισμενοι, διοτι οι προτασεις θα ανεβαινουν περιπου 2 ωρες πριν την εναρξη των αγωνων.Καλη μελετη και καλη επιτυχια σε ολους σας.
Τα λεμε....
 
https://www.moneybookers.com/app/?rid=8852567